Rengintupa

RENGINTUVAN OHJEET

Helsingin yhteisjärjestö JHL ry:n Kulosaaren kartanon hoitojaos vuokraa Rengintupaa yhteisjärjestöön kuuluvan jäsenyhdistyksen jäsenille.

Vuokrauskausi on toukokuu – syyskuu.

Rengintupaa voi vuokrata joko viikoksi tai päiväksi. Viikon vuokrausaika alkaa maanantaina kello 17.00 ja päättyy sunnuntaina kello 15.00. Päivän vuokrausaika kello 9.00-22.00.

Avaimen saa kartanon vahtimestarilta vuokrausajan alkaessa.  JHL:n jäsenkortti on aina esitettävä avainta noudettaessa, jäsenen tulee asua / olla mukana koko vuokrauksen ajan. Vuokrausta ei voi antaa kolmannelle osapuolelle. Jäsen vastaa rikkoutuneista tavaroista tai avaimen hukkaamisesta sekä vieraistaan.

Rengintuvassa on keittiö ja huone, peruskalustus, makuupaikat kolmelle, täkit ja tyynyt, perusastiasto, 2:n levyn liesi uunilla, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, jääkaappi. Vuokraaja tuo itse liinavaatteet ja pyyhkeet.

Hinnat / maksu: viikkovuokra 80 €, päivävuokra 15 €, loppusiivous 50 €. Rengintuvan varauksen koko hinta maksetaan ennakkoon. Maksettuanne hinnan, olette vahvistaneet varauksenne.

Ennakkomaksun maksuaika on 14 päivää varauksesta, jonka jälkeen varaus peruuntuu. Suoritus on lopullinen; maksettua ennakkomaksua ei palauteta varauksen käyttämättä jäämisestä tai sen peruuntumisesta.

Ilmoitus peruutuksesta on tehtävä puhelimitse numeroon 040-7624 629 tai sähköpostilla hyj.kulosaarenkartano@wippies.fi.

Vuokraaja vastaa siitä, että mökki luovutetaan samassa kunnossa, kuin se oli majoittautuessa, huoneet on siivottava, petivaatteet ja matot tuuletettava, astiat pestynä, jääkaappi sulatettuna, roskat on vietävä niille osoitettuihin paikkoihin. Mitään ruokatarvikkeita ei saa jättää mökkiin. Pullot ja tölkit on vietävä pois.

Jos haluaa erillisen loppusiivouksen, niin siitä tulee sopia vuokrauksen yhteydessä.

Kynttilöitten polttaminen sekä tupakointi sisätiloissa on ehdottomasti kielletty.

Pidäthän huolen siitä, että seuraavallakin vuokraajalla on mukava tulla viettämään vapaa-aikaa Rengintupaan.

Kulosaaren kartanon hoitojaos