Kesämajat ja palstat

Mikäli osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu tai vaihdat yhdistystä, niin ilmoita siitä kartanon vahtimestarille sähköpostilla osoitteseen hyj.kulosaarenkartano@wippies.fi tai muulla tavalla kirjallisesti.

KESÄMAJA-ALUEELLE INFOA:

Kevätkokoukset pidettiin 14.4.2019 ja muistiot löydät kohdasta kevät- ja syyskokoukset.

2017 HYJ:n edustajisto päätti, että jatkossa JHL:n alueen majojen osto-oikeutta laajennetaan siten, että majan voi alueeltamme ostaa JHL:n jäsen, jonka virallinen asuinpaikka on Helsinki. Poistimme vaatimuksen siitä, että pitää olla jäsenenä Helsingin yhteisjärjestö JHL ry:hyn kuuluvassa yhdistyksessä.

Helsingin yhteisjärjestön sihteeri Riikka Aalto vastaa kesämajojen ostosopimuksista, Riikan yhteystiedot puh. 050-432 8885 tai riikka.aalto@hel.fi

Palstan vuokraukset ja irtisanomiset tehdään kirjallisena lomakkeella , joka löytyy tältä sivulta. Palstan vuokraus- ja irtisanomisasioissa ota yhteys Kulosaaren kartanon vahtimestariin, arkisin klo 17:00-19:00 puh. 040 7624629 tai laita viestiä soitteeseen hyj.kulosaarenkartano@wippies.fi.