Kesämajat ja palstat

Mikäli osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu tai vaihdat yhdistystä, niin ilmoita siitä kartanon vahtimestarille sähköpostilla osoitteseen hyj.kulosaarenkartano@wippies.fi tai muulla tavalla kirjallisesti.

KESÄMAJA-ALUEELLE INFOA:

Helsingin yhteisjärjestö JHL ry:n edustajisto kokoontui 13.12.2017 syksyn kokoukseensa. Yhtenä asiana asialistalla oli majojen osto-oikeuden laajentaminen. Edustajisto päätti, että jatkossa JHL:n alueen majojen osto-oikeutta laajennetaan siten, että majan voi alueeltamme ostaa JHL:n jäsen, jonka virallinen asuinpaikka on Helsinki. Poistimme vaatimuksen siitä, että pitää olla jäsenenä Helsingin yhteisjärjestö JHL ry:hyn kuuluvassa yhdistyksessä.

Toisena asiana listalla oli Kivinokka Ry:n kanssa käydyt keskustelut. Edustajisto antoi valtuudet puheenjohtajille selvittää mahdollisuutta liittyä yhteen Kivinokkalaisten kanssa. Valmistelua ja keskusteluja voidaan siis jatkaa. Kesämajalaisten kokouksissa keväällä ja syksyllä palataan valmistelun jälkeen asiaan.

Kesämaja-alueen kevätkokous järjestetään 22. huhtikuuta 2018 klo: 16.00 alkaen.

Helsingin yhteisjärjestön varasihteeri Kirsi Massinen puh. 050 5925583 tai sihteeri Riikka Aalto puh. 050 4328885 vastaavat kesämajojen ostosopimuksista,

Palstan vuokraus- ja irtisanomisasioissa ota yhteys Kulosaaren kartanon vahtimestariin, ma-pe puh. 040 7624629.

Palstan vuokraukset ja irtisanomiset tehdään aina kirjallisena, tulosta lomake, täytä ja toimita se kartanon vahtimestarille.