Tiedottaja wanted!

27.11.2018

Helsingin yhteisjärjestö JHL ry etsii tiedottajaa.

Helsingin yhteisjärjestö JHL ry etsii

FREELANCER TIEDOTTAJAA

Helsingin yhteisjärjestö JHL ry:n tarkoituksena on toimia Helsingin jäsenyhdistysten välisen yhteistyön ylläpitäjänä ammatillisen järjestäytymisen edistämiseksi sekä jäsenyhdistysten toiminnan tukemiseksi ja edunvalvonnan tehostamiseksi.

Helsingin yhteisjärjestö JHL ry hakee viestinnän ammattilaista. Freelancer tiedottaja vastaa yhteisjärjestön viestinnän suunnittelusta, kehittämisestä ja käytännön toteutuksesta. Tiedottajan vastuulla on yhteisjärjestön viestintäsuunnitelman tekeminen ja viestinnällinen sisällöntuotanto sekä viestintäkanavien ylläpito ja kehittäminen. Tärkeä osa tehtäväkokonaisuutta on jäsen- ja ulkoinen viestintä eri kanavissa, sosiaalisen median haltuunotto sekä Kulosaaren Kartanon markkinointiviestintä jäsenistölle. Tiedottaja toimii yhteistyössä yhteisjärjestön puheenjohtajien ja hallituksen kanssa.

Freelancer tiedottajalta edellytämme viestinnän alan kokemusta, jossa painottuvat näytöt sosiaalisen median, visuaalisen viestinnän ja journalistisen työn osaamisesta, muutosjoustavuutta, kykyä kehittää ja uudistaa sekä toimia nopeasti ja itsenäisesti vaihtelevissa viestinnän tilanteissa. Hakijalla tulee olla erinomainen suomen kielen kirjallinen taito. Hyvä yleiskäsitys ammattiyhdistysliikkeen toiminnasta sekä järjestötoiminnasta auttavat tehtävän hoitamisessa.

Katsomme eduksi hyvän englannin ja ruotsin kielen suullisen ja kirjallisen taidon.

Tehtävästä maksetaan projektikohtainen tuntipalkkio sopimuksen mukaan. Tehtävä alkaa 10.12.2018 tai sopimuksen mukaan.

Vapaamuotoiset hakemukset 3.12.2018 klo 16.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen loman.stefan@gmail.com (viestin aihekenttään "tiedottaja")

Lisätietoja tehtävästä antaa Helsingin yhteisjärjestö JHL ry:n puheenjohtaja

Stefan Loman puh. 050 520 3390